18/5/09

Virusparo

Canto se está a falar do virus A como lle chaman agora! Eu non entendo de virus polo que non teño receita pra medicalo, penso senón seria mellor falar doutras cousas, se ben é certo que esta é moi importante. De momento, xa temos o medo no corpo e sen vacina, din que tardara uns cantos meses. Penso eu, qué faremos mentres? Ocorréseme unha cousa: e se nos déramos fregas cos recibos do banco da hipoteca que non podemos pagar? Quen sabe, o mellor servíanos de protector, ademais pra aforrar pagar a quen nos las dea, ocorréseme que nas colas do paro, comece o último, o seguinte e así sucesivamente ata chegar ó funcionario que nos atende, estariamos ocupados e non habería pelexas por se-lo primeiro. Estou a pensar: quen llas da o último? pois non pasa nada, que volva o día seguinte e así será o primeiro. E se nos rompe o recibo de tanto fregar? Non temos porque preocuparnos, as compañías da luz, agora, mándannolo tódolos meses. Por si isto fora pouco, facenda erra nos cálculos e mándanos o borrador o seu favor, entón temos que pedir outro, as compañías de telefonía, as do gas , as da auga, o imposto de circulación o seguro da casa e do coche, os dos mortos… como poden ver, papel non nos falla! Poderiamos empapelarnos todo o corpo e aínda nos quedaría papel pra a máscara.
Non sei, o mellor estou dándolle ideas ao goberno e con todo isto aforrase a vacina.
Algo terán que facer, xa que os virus son tantos… hai un que me preocupa moito, pois e dos que muta ,eu chámolle eurovirus, pero non vos preocupedes, este so afecta aos billetes de 500 euros, e tamén as persoas con poucos escrúpulos, nada que temer nós, os traballadores, este non incuba en xente con pouca ou ningunha prestación social, traballadores con conxelación salarial “mil euristas, nada que temer!” Dádesvos conta das vantaxes que temos os desta crase social? A ben seguro, somos a envexa dos políticos e da patronal.
02/05/2009

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales