25/7/10

DÍA DA NAZÓN E PATRIA GALEGA

Eu  ben  vin  estar  o  moucho
Enriba   daquel  penedo.
¡ Non  che  teño  medo  moucho,
Moucho,  non che  teño  medo ¡

Rosalía de Castro


Son galegista i estou orgulloso de selo, pero a pesares das miñas fondas convinccións políticas non me atrevería a discutilas sabendo que a discusión podía debilitar a solidaridade dos galegos antifeixistas. Todol-os galegos lle queremos á nosa Terra e todos arelamos liberala i engrandecela. Deixémonos, pois, de retesías. A Galiza mártir é arestora a obsesión de todol-os galegos libres, que andamos po-lo mundo, e ninguén pode desertar da obriga que pesa sobor de nós. Os que vivimos a salvo dos verdugos e gozamos de liberdade, non podemos desoir o mandato dos mortos, porque a súa voz resoa constantemente na nosa concencia, e temos que xuntarnos para comprir o noso deber como galegos. ¿ O sangue quente dos nosos mártires  non  correu xunto ? Pois entón deben correr xuntas as nosas espranzas, n-un soio rio de vontades.

Alfonso  R.  Castelao
Páxina 91 do libro SEMPRE  EN  GALIZA


P. D.   GALIZA  DESPERTA,  ÉRGUETE,  LOITA  POLA  TÚA  IDENTIDADE, NON ENTENDO,  AQUELES QUE DIN QUE TANTO CHE QUEREN,  QUE  POUCO  OU NADA FAN POR  TI.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales