28/7/09

SAN IAGO - DIA NACIONAL DE GALIZA




Miña terra,miña terra, terra donde meu criei,
hortiña que quero tanto
figueiriñas que prantei,

¡Adios groria! ¡Adios,contento!
¡Deixo a casa onde nacín,
deixo a aldea que conoso

por un mundo que non vin!

Deixo amigos por estraños,
deixo a veiga polo mar,
deixo, en fin, canto ben quero...
¡Quen poidera no
n deixar...!

Que fermosas verbas de Rosalia de Castro pra unha ocasión coma hoxe, día grande na nosa Terra, patria de tódolos Galegos: Pra os que viven nela, están a gozar das pasarúas, dos gaiteiros, orquestras e outros animadores, pra os que están fora, canta tristura por estar lonxe dela,nun día tan sinalado.
A ti, San Iago, fágoche un pregunta: porque escolliches esta terra pra quedarte? Non mo digas, xa o sei, a tranquilidade e bondade desta xente fixeron o acougo da túa alma e o repouso do teu corpo. Canta envexa me das, patrón, eu non quero ser menos que ti, desexo que o meu corpo repouse tamén nesta miña terra.
Sempre escoito nas homilías que che piden moitas cousas, entre elas que ilumines o camiño dos gobernantes (non te deixan descansar nin despois de morto). Eu tamén quero pedirche que coides dos galegos e galegas, moitos deles polo mundo adiante en procura dunha vida mellor, seguramente porque o camiño que lle iluminaches aos gobernantes foi en proveito propio esquecéronse de tódolos paisanos, deixando que os homes e mulleres deste pobo aínda teñan que emigrar lonxe deste País chamado GALIZA.

NO DIA NACIONAL DE GALIZA- VIVA A NOSA TERRA.

25-07-09

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Datos personales