Rallye: Barcelona - Sitges ( 56 edición, data 30/03/2014 )
EXPOSICIÓN: L´ILLA Diagonal
Faltan poucos días e xa bota andar o rallye Barcelona - Sitges comenzan a ruxir os motores é os participantes espoñen as súas mellores ferramentas, é aquí unha mostra de estas xoias do pasado.
MORS
Modelo: Mors
Fabricado en Paris o ano 1911
Foi un coche utilizado pola nobreza é a alta burguesía.
Rey Rol
Modelo: Pas Pour Tout
Ano 1909
Gañador do primeiro premio rallye Barcelona-Sitges ano 2013.
Construído na súa totalidade en Barcelona.
Coche deportivo, ten 4 cilindros, 2500 c.c. embrague cónico é rodas de madeira.
Ten unha panca que o conductor pode activar para que o escape sexa libre e poida aumentar o rendemento do motor e gañar velocidade.
Rey Rol
Modelo: Pas Pour Tout
Marca: Francesa
Moto: Terrot
Terrot 350
Ano 1932
Pais de orixe Francia
Velocidade 120 km/h
Motor 4t -Cilindrada 350cc
Foi fabricada antes da segunda guerra mundial.
Foi gañadora ano 1934 das 24 horas de Bol D´Or.
Packard
Orixe: Estados Unidos
Ano de fabricación 1926
Motor 8 cilindros.
De Dion Bouton
Ano 1917
Motor 4 cilindros, 2000cc
Foi gañador fai sete anos do rallye Barcelona-Sitges
Moto: Gilera
Ano: 1938
Orixe: Italia
Modelo: L.T.T. Militare
Motor: 4t.
Cilindrada: 500cc
Velocidade: 140Km/h
Foi das mais utilizadas na segunda guerra mundial, unha das súas vantaxes era poder transportar accesorios militares, fusís etc.
Bentley
Ano: 1954
Modelo: S1
6 Cilindros -6500cc
Pertenceu a Duquesa de Alba, mais tarde pasou a mans do toureiro Antonio Ordoñez, uns anos despois pasou ao propietario actual.
Trátase do coche de saída que todos os participantes deben de seguir ata a chegada a meta.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario